fredag 28 mars 2014

Sonja Aldèn stadkyrkan 4 april

Bokat å betalat biljetter för att gå å lyssna på Sonja Aldèn på stadkyrkan i Umeå... Jag å Ulla ska gå å lyssna på henne.. ska bli trevligt.. Hon sjunger så bra.. älskar hennes låtar..

I Morgon är det dåmen tidig morgon.. börjar kl 10 å håller på hela dagen... Söndag är det löven match igen.. Helgen är fullpackad.. vet att man har nått att göra i allafall..

Papperna är klara å underskriva.. ska lämnas in i helgen.. hoppas att dom blir godkända.. ;)

Nu ska jag slappa framför tvn.. se om jag kan få min sambo att skiljas från sin älskling (Wow) å se en film med mig.. har ingen lust med datorn just nu..

Föresten glömde en sak.. en gammal kompis ringde i morse.. tror det är 3-4 år sen vi pratade sist ... sånt är alltid trevlig.. Tack för samtalet Sussie Kröger.. ;)

Trevlig helg alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar