måndag 24 mars 2014

Måndag 24 mars

En vecka sen jag skrev.. av olika orsaker jag inte går in på här.. men jag har i allafall inte mått bra.. Idag var jag på lassa å gjorde massa prover, dom var inge trevlig.. å fick fina kramper.. var inte alls skönt.. men länge sen jag varit så smärtfri som jag varit idag.. efter en dos ketogan intravinöst å 2 doser muskelavslappnade..har varit en underbar dag.. Kan inte minnas hur längesen det var jag var så här smärtfri.. har bara njutit av dagen å att vara smärtfri...Nu börjar jag vara trött.. och hoppas jag får sova i natt som jag inte gjort ordenligt på en vecka på grund av smärta..

Fick veta att alla papper är klara.. nu ska dom bara skrivas under.. sen skickas in.. sen börjar det roliga..

Fick erbjudan att följa med till stadskyrkan den 4 april å se Sonja Alden.. Älskar hennes musik.. den är underbar...

Nu ska jag gå å krypa ner under täcket.. ska bli skönt.. Sov gott där ute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar