torsdag 13 mars 2014

Ny blogg..

Hoppas jag orkar skriva igen.. ger det en chans.. Lena heter jag.. bor på Marieberg i Umeå, Sambo har 6 barn.. 2st som bor hemma, har ett barnbarn som fyller 1 år i april, Lever med en sjukdom som heter Ehler-Danlos Syndrom Eds en bindvävssjukdom.Kronisk värk å ständigt trött.. Är medlem i iogt, En trist människa som inte är ute och partar utan är mest hemma på grund av min sjukdom.. börjat träna lite smått på tenton. Inte lätt eftersom det gör mig sämre å mera ont.. men det kanske blir bättre? eller.. Ja vem vet..

I dag har jag varit nere på stan och fikat med 2 andra med eds.. vibeke och Vanja.. Nyss kommit hem.. och väntar på att bli serverad maten.. Men min sambo slutade med maten och for ut. Så jag vet inte om det blir nån mat.. är kopiöst trött just nu.. tur det snart e dags för att sova igen.. ;)

Om ni vill veta nått mera eller undrar nått.. konakta mig gärna då på Min mailadress

                                                   Ett gamalt kort på mig å mitt barnbarn..

2 kommentarer:

  1. Välkommen att skriva ett ord eller 2 så jag vet att ni besökt mig.. skoj att veta vilka som tittar in..

    SvaraRadera
  2. Hej, roligt att få läsa en blogg från en edsmamma i samma kommun!!! Ska verkligen följa din blogg och din vardag. Kram från Pia

    www.edsmamman.blogspot.com

    SvaraRadera