tisdag 13 maj 2014

Tisdag 13 maj

Trött å sliten.. inte ovanligt.. Sitter i soffan.. E å M sitter brevid å kolla datorn å tv.. var till arbetsterapeften idag, sen stressade ner på stan å trodde jag hade ett möte där med.. hehe men det var i morgon..så då måste jag dit igen.. S kom å hämtade mig igen å vi for å skjutsade T till flyget.. den rackaren åker till Thailand i 2 veckor.. gud så fuskigt.. vill oxå fara till värmen.. blåser för mycket här så värken är inge rolig..

Värk säljes.. Säljer till lägst bjudande.. skulle kunna betala för att slippa den.. men vem vill betala för att ta över min sjukdom? ingen tror jag..

For en vända till Umedalen å gosade med mitt barnbarn medans S var ute på ärenden.. Sen kom han å hämta mig å vi for hem å tog emot barnen som skulle hem..

Sen efter maten for S i väg på lokalen för att kolla läget.. så därför jag sitter här med barnen å ser barn tv.. skulle vara underbart att gå å sova.. hehe men jag är nog lika trött i morgon för det.. fattar inte varför jag är så trött.. vill ha lite energi.. Nån som har nått över?

Trevlig kväll till alla..

Kram Lena.. extra kram till dom som har det lite jobbigt just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar