fredag 16 maj 2014

Helg..

Nu är det fredag å helg.. men inte så stor skillnad.. förutom att barnen är hemma.. Blir lite less på att försöka fråga saker å vill ha svar.. men får inget.. trist som attan.. men jag börjar bli rätt van.. men men.. så e det väl med folk som inte vill prata annat än allt annat men inte svara på frågor om varför vissa saker är så.. Smått less på sånt.. men lite svårt att ändra på folk som inte vill ändra nått förutom det som passar dom.. ingen väg mitt i mellan.. utan kan prata om allt.. men när man ställer frågan varför blir det knäpptyst.. inget svar ingen reaktion.. så fruktansvärt irriterande.. gör mig bara sur.. å sen får man frågan varför man e sur.. konstig.. jaja... ha en trevlig helg.. nu ska jag gå i min säng å se tv.. inte sugen på att se på hockey..

Ha en trevlig helg alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar